25-01-07

Wie is Medion ?

Op hun website lezen we het volgende :Het concept achter het bedrijfsmodel van MEDION is even eenvoudig als overtuigend. De klant moet een functioneel product van een goede kwaliteit met een aantrekkelijk design en een uitstekende prijs-prestatieverhouding worden aangeboden.Ook bij de aansturing van ons logistieke proces zorgen wij er door een strenge selectie van onze partners voor dat de producten van MEDION op het juiste moment (Just-in-Time) en in perfecte staat bij onze detailhandelpartners aankomen.De hoge eisen die wij aan de kwaliteit van onze producten stellen, gelden eveneens voor de begeleiding van onze klanten na de koop. Hiertoe biedt MEDION een uitgebreide aftersales-service aan. Een hotline die 365 dagen per jaar bereikbaar is in het eigen callcenter biedt competente ondersteuning bij vragen met betrekking tot gebruik, afhandeling van de garantie en nabestellingen. MEDION voert noodzakelijke reparaties uit en huurt, indien nodig, bij speciale producten binnen Nederland een lokale serviceleverancier in die bij de gebruiker op bezoek gaat en lokaal reparaties uitvoert.Helaas ..... Lees 'het verhaal' onderaan. En oordeel dan zelf maar !

20:53 Gepost door 0 in Algemeen | Permalink | Commentaren (3) |  Facebook |

Commentaren

ik heb gelijkaardige ervaringen, als belgen of vlamingen zou den aldi toch eens aan medion moeten vragen om terug een callcenter in belgie te plaatsen. die hollanders zijn onvoorstelbaar.

Gepost door: marcel | 28-01-07

mijnheer,
Mijn laptop geeft helemaal niet meer, ik heb hem gekocht bij aldi te steenokkerzeel op 23/06/2010,ze hebben mij gezegd met jullie kontakt op te nemen.
Dank u
Van der Linden Sterckxstraat 26 1820 Steenokkerzeel tel 02/2510025 of 0472094416

Gepost door: Van der Linden | 25-04-12

Nooit meer een pc kopen bij Aldi van het merk Medion
Geen garantie en geen service

Gepost door: e.bischops | 20-12-13

De commentaren zijn gesloten.