25-01-07

Wie is Aldi ?

Op de website van Aldi , lezen we het volgende :Wij garanderen hoge kwaliteit. Deze wordt ons bevestigd door veelvuldige, onafhankelijke analyses. Wij verkopen wat wij beloven: producten van hoge kwaliteit, uitermate vers. Zo goedkoop als alleen ALDI dat kan. Wij zijn trots op onze vriendelijke en ervaren medewerkers. En op ons succes. Meer dan 70% van de gezinnen koopt nu reeds bij ALDI. Wij danken u voor uw trouw. Indien een product u toch niet bevalt, garanderen wij u terugname en terugbetaling, zonder opgave van reden. Wij beloven dat wij ons ALDI-principe, in uw belang, altijd en overal consequent toepassen. Daar kan u zich zelf van overtuigen. Dag na dag. Helaas, lees 'mijn verhaal' hieronder, en oordeel zelf.

20:55 Gepost door 0 in Algemeen | Permalink | Commentaren (2) |  Facebook |

Commentaren

slechte ervaring met klantendienst van medion, ze beloven van alles maar doen niets. We zullen een technieker naar u laten bellen binnen de 3 werkdagen(maandag en vrijdag wordt niet als werkdag aanzien), volgende telefoon we zullen een spoedprocedure opstarten, binnen de 5 werkdagen zal een technieker u opbellen mijnheer, hopelijk hoor ik die technieker deze week eindelijk want ik zou mijn nieuwe computer eindelijk eens langer willen gebruiken dan 20 minuten. Voorlopig einde van het verhaal en zeker geen aldi-computer meer!

Gepost door: luc godefroi | 29-01-07

wonende te Brussel,maar vaak vertoevend te nieuwpoort,vroeg ik op 10.12.07. of we de tickets ook in Brussel konden kopen voor Bellewaarde zei ze in iedere Aldi.In Jette waren ze onbeshoft en zeiden dat Bellewaarde een telefoon kaart is.We gaan niet voor 22-12-07 naar nieuwpoort en zou graag 3 kaarten voor het pretpark bemachtigen op welke wijze???
vriendelijke groeten

Gepost door: marcel muylle | 12-12-07

De commentaren zijn gesloten.