24-01-07

Vermenigvuldig elke klacht met 10

Lang niet elke klacht van een ontevreden klant bereikt de top van een bedrijf. Zo zullen de meeste boze klanten gewoon afhaken en u zonder boe of ba links laten liggen. De weinigen die toch klagen, doen dat wellicht bij de eerstelijnsmedewekers, die er zoveel mogleijk belang bij hebben om de klacht af te blokken. Een gouden regel is dus elke klacht te vermenigvulden met 10, aldus Robert Mitelstaedt van de Wharton School. Mittelstaedt adviseert om vragen te stellen bij elke verloren klant. Zelfs al vinden anderen in de onderneming dat dit 'er wat over' is. Doelstelling: te weten komen waarom een klant afgehaakt heeft, en er iets aan doen zodat dit feit zich niet meer herhaalt.

Bron: “Will your next mistake be fatal?”, Robert Mitelstaedt, Wharton School Pub, 2004.

09:43 Gepost door 0 in Algemeen | Permalink | Commentaren (7) |  Facebook |

Commentaren

Goeie morgen... welkom op onze blogplaneet en wij wensen u beel succes toe !


Groetjes.

Gepost door: Jeroen | 24-01-07

Hallo ! Van dit bezoek aan jouw nieuwe blog maken wij gebruik u hartelijk uit te nodigen eens een bezoekje te brengen aan onze ook vrij recnte blog.

Tot een volgende keer !

Gepost door: Oberon | 24-01-07

Welkom & véél succes met je blog!

Gepost door: Patrick | 24-01-07

Jaja gevaarlijk om zoo een laptop bij aldi te koopen hé maar een klijn beetje goed koop maar als je miseries mee heb !!!! welkom in blogland groetjes Marc

Gepost door: Cadillacman | 28-01-07

zelfde probleem: Medion Aldi Hoi,

Heb een gelijkaardig probleem. Eind 2008 de Medion MD8800 gekocht in de Aldi winkel in Hasselt. De DVD schrijver was stuk van dag een, maar heb niet de moeite gedaan hem binnen te brengen aangezien mijn vroegere PC nog wel kon schrijven. Nu vorige week crasht het moederbord (begon met horizontale lijnen) en wil ik hem toch laten repareren. Toen begon de miserie! Aldi geeft je eerst een 070 nummer door wat niet meer werkt. Dan een 02... nummer wat je doet uitkomen bij een Nederlanse firma (lees nederlands callcenter) dat blijkbaar ingehuurd wordt door Medion. Zij willen je doorverbinden met de technische dienst, MAAR deze lijn is STEEDS VOL WACHTENDEN. IK heb nu zonder overdrijven reeds 12 keer gebeld, en steeds krijg ik het antwoord dat de wachtlijn voor de technische dienst vol zit en ik later moet terugbellen. MAW goodbye PC... Garantie op ALDI PC's blijkt gewoonweg niet te bestaan. Opgelet met die ALDI PC's!!!!!

Gepost door: Kristof | 29-01-07

Volhouden Kristof
Volhouden !!!

Gepost door: Lieven | 31-01-07

waarom gaat de wekkerradio op de niet afspeelt op
de post waar de radio op staat

het ie altijd een andere post die afspeelt


graag wat uitleg

Gepost door: Detremmerie .Paul | 19-03-15

De commentaren zijn gesloten.